دبیر علمی جشنواره ملی شهید چمران خبر داد؛

محور اصلی جشنواره ملی شهید چمران مسئله محوری و رفع نیازهای کشور است 

نشست خبری جشنواره ملی شهید چمران در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور صادقی ، دبیر علمی جشنواره، نوعی باغبان، دبیر اجرایی جشنواره و صبوری معاون سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۶۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، قاسم صادقی، دبیر علمی جشنواره ملی شهید چمران:باتوجه به مسئله محوری و پژوهش های اساتید دانشگاه اولین جشنواره ایجاد شده و امتیازاتی به کتاب ،مقاله، دستاوردهای پژوهشی و سایر دستاوردها در راستای رفع نیازهای کشور و شعار سال و جهاد تبیین ارائه می‌شود.بیش از ۵۰۰ اثر از اساتید خراسان رضوی به سایت ارسال شده که مورد داوری قرار می‌گیرد.

 

صادقی افزود:برای شرکت در جشنواره نیازی نیست اساتید، عضو بسیج باشند و همه اساتید حتی حق‌التدربس ها نیز می‌توانند در دو مرحله استانی و کشوری شرکت کنند.

 

دبیر علمی جشنواره ملی شهید چمران اظهار داشت : ۲۴ آذر پایان مرحله استانی جشنواره در دانشگاه فردوسی مشهد خواهد بود و ۱۲ استاد و ۱ کانون برتر استانی معرفی می‌شود.

 

صادقی خاطرنشان کرد: محورهای مختلف این جشنواره عبارتند ازکتاب ، مقالات ، طرح ها، داوری و نظارت بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری ، تدوین بسته‌های سیاستی، برگزاری کرسی‌های مناظره و نقد و نظریه پردازی، نمایشگاه‌های آثار هنری با رویکرد فرهنگی و هنری و اسلامی، اردوها، سخنرانی های علمی ، کسب و کار و کارآفرینی، تجاری سازی محصولات و موضوعات علمی.

 

قاسم صادقی با اشاره به هدف گذاری این جشنواره گفت :هدف اصلی جشنواره ارتباط بین نخبگان دانشگاهی و محیط ساختار حکمرانی در قالب بیانیه گام دوم و حل مشکلات کشور و ایجاد زمینه لازم برای فعالیتهای پژوهشی و خروج از قالب نظری است.

 

صادقی در انتها گفت : ریاست جشنواره بذرافشان ، رئیس بسیج اساتید استان است و مرحله کشوری در دهه فجر انقلاب اسلامی اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار